Shoppa o få lön!

Hemma!
Idag har det varit en spännande dag.
Min grupp skulle hjälpa teatergruppen med musik hela förmiddagen, alltså spela musik åt deras stumteater. Problemet med det är bara att jag inte spelar nåt instrument. Vi var i Nordstan så jag fick hänga runt där fram till 12.30. Men det gjorde inte mig någonting alls för det var rea i nästan alla affärer i hela Nordstan. Så jag gick runt och shoppade istället. Jag fick alltså lön för att shoppa. Helt fantastiskt! Jag köpte två linnen på Bik Bok. Sen åt vi lunch och så var det tillslut dags att köra vår cirkus på Kungsportsplatsen igen.
Det var massa människor där som tittade på oss. Dessutom dök plötsligt Martin upp. Han hade tydligen flyttat ner till Göteborg ungefär samtidigt som jag. Vilket sammanträffande! Han kände tydligen Lydia också, men det förvånar mig icke! Jag blir nog mer förvånad när någon inte känner honom. Och så kom Norris, han hade klarat sig hem från Tyskland helskinnad. Han var jättetrevlig. Och så Moonfia också, men hon gick direkt.
Vi körde tre shower och efteråt kom det fram en tant och berättade att hon hade spelat harpa när hon var yngre men nu var hon jazzmusiker. Hon var astuff! Hon skulle höra av sig till Lydia nästa gång hon hade konsert!
Nu sitter jag bara hemma och väntar på Patrik. Vi ska nog iväg och träna ikväll, om jag orkar. Handla måste vi göra i alla fall för vi har ingen pasta eller mjölk.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jo, Taylor Lautner är så himla het :D

2010-07-06 @ 22:14:01
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0